Rychlý kontakt
+420 775 387 744
info@valian.cz
Proč virtuální kancelář?
Virtuální kancelář je založena na principu sdílení prostor a zároveň administrativního personálu. Nabízí možnost jak ušetřit peníze na vlastním zařízení kanceláře, na pronájmu prostor a na potřebných administrativních zaměstnancích kanceláře. Virtuální kancelář pomáhá zbavit se starostí se správou a chodem běžné kanceláře a zároveň poskytuje reprezentativní místo pro jednání i schůzky. Virtuální kancelář je ideálním řešením pro podnikatele, kteří jsou často na cestách nebo pracují doma.
Služby virtuální kanceláře jsou velmi žádaným a oblíbeným servisem poskytovaným v souvislosti s poskytnutím sídla společnosti. Služba virtuální kanceláře zahrnuje příjem a úschovu pošty zaslané na adresu virtuálního sídla a informování klienta o došlé poště a o možnosti jejího vyzvednutí, skenování pošty došlé na adresu virtuální kanceláře, přeposílání pošty došlé na adresu virtuální kanceláře na adresu určenou klientem, příjem telefonních vzkazů a jejich předávání na email klienta a také krátkodobý pronájem kanceláří či zasedacích místností na adresách virtuální kanceláře či virtuálního sídla.
Výše zmíněnou službu virtuální kancelář Vám nabízíme v kombinaci s poskytnutím sídla firmy jako službu zvanou VIRTUÁLNÍ SÍDLO FIRMY.
Se službou virtuálního sídla získáte nejen prestižní sídlo své společnosti, ale zároveň administrativní servis a můžete se tak lépe soustředit pouze na své podnikání.
V rámci poskytování služeb virtuální kanceláře poskytujeme také telefonní služby – „call answering“ – službu, o niž se stará profesionální tým vyškolených telefonních operátorů. Ti se hlásí jako Vaši asistenti nebo recepční, zajistí, že žádné Vaše důležité příchozí telefonní hovory nezůstanou bez odpovědi, i pokud zrovna máte např. obchodní jednání a v neposlední řadě také posílí profesionální image Vaší firmy. Telefonních služby virtuální kanceláře mohou využívat jedinečné telefonní číslo, přijímat hovory multijazyčnou recepcí nebo přesměrovávat telefonní hovory.
Z jednotlivých služeb virtuální kanceláře si může klient zvolit jenom některou nebo si nakombinovat služby virtuální kanceláře a virtuálního sídla přesně v souladu se svými podnikatelskými potřebami. Mezi základní služby, které by měly být obsaženy v nejlevnější variantě virtuální kanceláře, patří přebírání a třídění poštovních zásilek, označení sídla Vaší společnosti, přebírání veškerých vzkazů od klientů či úřadů a poskytnutí zasedací místnosti pro Vaše pracovní schůzky a jednání v prostorách virtuální kanceláře. Další doplňkové služby, jejichž cena je vyšší, mohou být např. luxusní adresa v centru Prahy, reprezentativnější interiér virtuální kanceláře, zasedacích místností, hostesky, soukromá kancelář výhradně k Vašemu použití, garantovaný omezený počet společností sídlících na dané adrese
Služby virtuální kanceláře poskytované společností Profisídla s. r. o. jsou naprosto spolehlivé, dbáme na profesionální jednání všech našich zaměstnanců a zaručujeme dlouhodobě stabilní a důvěryhodný servis.